Trwa ładowanie...
Przejdź na

Anja w reklamie męskich perfum

177
Podziel się:

Razem z Markiem Ronsonem.

Anja w reklamie męskich perfum

Anja Rubik należy do ulubionych modelek Karla Lagerfelda. Od kilku lat jest twarzą kolejnych kampanii marki Fendi, której Niemiec jest dyrektorem kreatywnym. Reklamowała już kobiece perfumy Fan di Fendi. Nie zabrakło jej również w reklamie męskiego zapachu.

Polska modelka towarzyszy na niej Markowi Ronsonowi, brytyjskiemu producentowi muzycznemu odpowiedzialnemu za hity Amy Winehouse i Adele.

Podoba Wam się?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(177)
WYRÓŻNIONE
Gość
12 lat temu
Mówcie co chcecie, ale Anka jest ładna, jak na modelkę oczywiście
gość
12 lat temu
Super modelka. Jest nadal na topie bez skandali, o to chodzi. Go Anja!
gość
12 lat temu
Mark wygląda cudownie na tych zdjęciach!
Gość
12 lat temu
Pierwszy. Zdjęcia po ostrym retuszu muszą wyglądać dobrze - smutne ale prawdziwe.
gość
12 lat temu
Mark to straszny przystojniak :) Brawo Anja ;)
NAJNOWSZE KOMENTARZE (177)
Weerka9910
10 lat temu
ja ostatnio wyszukałam całkiem OK sklep z bielizną i ciuchami stringi.co.pl. Fajne spódniczki są a ceny są dobre
gość
12 lat temu
Ale brzydka fuu.Najokropniejsze stworzenie na swiecie .nie dosyc ze brzydka o jeszcze pusta i g****a.
gość
12 lat temu
etam
gość
12 lat temu
wyszło ciekawie... tylko dlaczego kobieta reklamuje perfumy MĘSKIE ?!
kasias
12 lat temu
czemu jej się usta nie domykają, trzeba znaleźć dobrego ortodontę albo zastosować magnesy
beatlesowna
12 lat temu
rewelacja! :)))
edej
12 lat temu
REWELACJA! BRAWO ANJA!!!
aga
12 lat temu
zdjecia sa boskie, a Ania fotogeniczna jak nie wiem co !!!
gość
12 lat temu
oboje przeciętni
gość
12 lat temu
piekne zdjecia.... piekna modelka
gość
12 lat temu
bo ja wiem.....
gość
12 lat temu
nie rozśmieszaj ludzi
gość
12 lat temu
mozna jej twarz po prostu wklejac z poprzednich sesji jej twarz zawsze wygląda tak samo, nie zrobi to różnicy
gość
12 lat temu
ale nudna ta reklama
...
Następna strona