Polscy celebryci najwięcej zarabiają na występach w kampaniach reklamowych. Są w naszym kraju firmy skłonne płacić im gigantyczne stawki za promowanie różnych produktów i usług. Największymi umowami w ostatnim czasie były te podpisane przez gwiazdy TVN: Szymon Majewskiego i Kubę Wojewódzkiego. Satyryk za udział w spotach PKO BP dostanie łącznie 3,4 miliony złotych wypłacone również z kieszeni polskiego podatnika, gdyż 40,99 % udziałów w nim posiada Skarb Państwa. Wojewódzki za półtoraroczny kontrakt z Play - 2,5 miliona. Te kontrakty to jednak wyjątki, które raczej się już nie powtórzą.
Według nowego rankingu wartości reklamowej Forbesa na prowadzenie wysuwają się głównie sportowcy, którzy zdobyli ogromną popularność w pierwszej połowie tego roku. Na 1. miejscu znalazła się Agnieszka Radwańska, która zarobić może nawet 882 tysiące na jednej kampanii. Tuż za nią Marek Kondrat z szacowaną stawką niższą o 4 tysiące złotych. Dalsze miejsca zajmują piłkarze: Robert Lewandowski (738 000), Wojciech Szczęsny (674 500), Jakub Błaszczykowski (651 000) i Przemysław Tytoń (643 000).
Dopiero na 7. miejscu znalazł się Tomasz Lis, mogący liczyć na gażę wysokości 641 tysięcy złotych. Tuż za nim uplasował się Szymon Majewski, którego szacowana wartość reklamowa rok do roku spadła o ok. 150 tysięcy złotych i wynosi teraz 639 tysięcy złotych. Kuba Wojewódzki stracił jeszcze więcej, bo około 190 tysięcy, jednak nadal wyceniany jest na ponad 600 tysięcy.
Doda, która znalazła się na 21. miejscu (spadła z 11.) mogłaby liczyć na kontrakt wartości pół miliona złotych.