Nergal uległ ostatnio magii show biznesu i wziął udział w kampanii reklamowej napoju energetycznego Demon. Jak stwierdził, jest to "jedyny produkt, który może reklamować". Okazuje się jednak, że podobnie jak w przypadku The Voice of Poland nie brak głosów przeciwnych takiej aktywności Darskiego.
Na facebooku założono bowiem grupę pod nazwą "Satanizm nie przejdzie" której autorzy nawołują do bojkotu produktów firmy Agros Nova, właściciela marki Demon. Ma on w swojej ofercie m.in. napoje takie jak Garden, Pysio czy Tarczyn. Jak czytamy na stronie grupy, kampania Demona promuje "zło, potworność i zepsucie".
Można znaleźć również wzór listu, który wysłać należy do właścicieli firmy:
Mam nadzieję, że zanim wydadzą Państwo pieniądze na promocję napoju Demon w mediach masowych, zweryfikują Państwo swoją decyzję, wycofają produkt ze sprzedaży lub przeprowadzą jego rebranding oraz zerwą współpracę z Adamem Darskim (pseudonimy Nergal, Holocausto), który jawnie walczy z Chrześcijaństwem, obraża ludzi myślących inaczej i aktywnie promuje ideologię satanistyczną .
Organizatorów akcji nie przekonuje fakt, że Darski zadeklarował oddanie swojego honorarium na rzecz fundacji DKMS, zajmującej się chorymi na białaczkę.
Fundacja chwali się tym dumnie na swojej stronie Facebookowej. Oto przewrotność diabła: aby gubić ludzkie dusze jest gotów nawet na ratowanie ludzkich ciał - piszą.
Obecnie stronę "lubi" niecałe 1000 osób.