Monica Bellucci miała wcielić się w postać dziennikarki Oriany Fallacci w filmie o Lechu Wałęsie. Włoszka przeprowadziła kiedyś wywiad z byłym prezydentem i właśnie tę scenę chciał pokazać Andrzej Wajda. Niestety, musiał zrezygnować z tych planów, bo aktorka miała zbyt duże wymagania finansowe. Na jej stawkę nie było stać nawet byłego sponsora filmu, znanej i lubianej firmy Amber Gold.
48-letniej gwieździe spodobał sie jednak inny polski scenariusz - zagra w reklamówkach wody mineralnej Cisowianka. Jej producent pochwalił się tym na swojej stronie internetowej.
To już potwierdzone - Monica Bellucci, światowa ikona klasy, stylu i dobrego smaku, została twarzą marki Perlage! - czytamy w oświadczeniu. Aktorka wystąpi w filmie reklamowym polskiej wody, który będzie można zobaczyć w telewizji na wiosnę przyszłego roku. Bellucci, porównywana jest do wielkich gwiazd z lat 50-tych i 60-tych, takich jak Sophia Loren, czy Claudia Cardinale. Jej zawodowe sukcesy idą w parze ze spełnieniem w życiu prywatnym - Monica jest szczęśliwą żoną i matką dwóch córek. Piękna Włoszka podejmuje współpracę tylko z najbardziej prestiżowymi markami, pracuje m.in. z Cartier i Dior, a od teraz także z Cisowianką Perlage.
Dior, Cartier, Cisowianka... :) Szkoda, że do tej listy nie można dopisać Wajdy. Przypomnijmy, że za dwa dni pracy na planie jego filmu Bellucci miała dostać 150 tysięcy złotych. Po namyśle jednak odmówiła. Ile dostanie za dwa lata reklamowania wody?