Monika Kuszyńska postanowiła, że jej nieszczęśliwy wypadek, przez który straciła czucie w nogach, nie będzie przyczyną, dla której zniknie z show biznesu. W czerwcu wydała płytę z zespołem, który prowadziła w Bitwie na głosy. Teraz bierze udział w kampanii reklamowej. Na billboardach promuje... rajstopy marki Adrian. To dość niecodzienny widok, jednak budzi pozytywne emocje.
Każda reklama i każde działanie marketingowe budzi tego typu kontrowersje, jednym się podoba, drugim nie. Dostałam ciekawą propozycję, więc ją przyjęłam. Dlaczego miałabym nie wziąć w takiej kampanii udziału? Dla mnie ma ona również wymiar społeczny, przełamuje bariery w myśleniu – powiedziała Kuszyńska w rozmowie z Gazetą Wyborczą. Mam poczucie misji. Stereotypy, z którymi mamy do czynienia w Polsce, są takie, że niepełnosprawność kojarzy się zawsze ze smutkiem, z dramatem. Oczywiście takie sytuacje mają miejsce, ja też przechodziłam dramatyczne momenty, ale wyszłam z tego. Chcę pokazać swoją siłę w tym wszystkim. Zostawiam to w tyle, idę do przodu, wciąż czuję się kobietą i mam do tego prawo.
To nie pierwsze takie działanie firmy. Wcześniej rajstopy marki reklamowały między innymi modelki plus size.