Po kiepskim pierwszym sezonie producenci amerykańskiego X Factor postanowili zainwestować sporo pieniędzy i środków, by drugi okazał się sukcesem. Wymieniono połowę jury. W panelu zasiadły Demi Lovato oraz Britney Spears, której zapłacono 15 milionów dolarów za ocenianie uczestników.
Twórcy wierzyli, że Britney, jedna z największych gwiazd na świecie, przyciągnie widzów przed telewizory. Nie udało się. X Factora śledzi średnio 8 milionów telewidzów. Konkurencyjny The Voice z Christiną Aguilerą – 12 milionów. Producenci zdecydowali więc, by zwolnić kosztowaną gwiazdę.
Wszyscy wierzyli, że każdy odcinek będzie śledziło między 15 a 20 milionów Amerykanów – mówi informator ze stacji FOX. Ostatni odcinek obejrzało niecałe 6 milionów widzów. Nikomu nie opłaca się zatrudniać Britney. Ona nikogo już nie ekscytuje.