Perfekcyjna Pani Domu zaliczyła w tym sezonie awans z TVN Style i dostała się na główną antenę TVN. Małgorzata Rozenek należy ponoć do ulubienic dyrektora programowego stacji, Edwarda Miszczaka. Nic dziwnego więc, że zdecydowano się już na kolejną, trzecią serię show, w którym Rozenek z namaszczeniem naciąga na dłoń białą rękawiczkę i sprawdza czystość w polskich domach. Emisję zaplanowano na wiosnę 2013.
Znane są już wyniki oglądalności drugiego sezonu Perfekcyjnej Pani Domu, który właśnie dobiegł końca. Jak donoszą Wirtualne Media, w poniedziałkowe wieczory gromadził on przed telewizorami średnio 1,31 miliona widzów, co dawało TVN drugie miejsce w paśmie, tuż za Polsatem, wygrywając za to z Tomaszem Lisem... Najwyraźniej widzowie wolą jednak oglądać sprzątającą celebrytkę niż celebrytów w roli "ekspertów" opowiadających o swoich problemach.
Zysk z reklam wyniósł 19 milionów złotych, co wydaje się być kwotą bardzo dużą, jednak porównując ją do innych programów TVN z pewnością nie rekordową - pierwsza edycja X Factor osiągnęła wynik 80 milionów złotych (!).