Magda Gessler nie bez powodu należy do ulubienic dyrektora programowego TVN. Jej kontrowersyjny program zarabia dla stacji grube miliony. Wprawdzie, jak się okazuje, średnio pomaga zgłaszającym się do niego restauratorom, ale to już nie jest jej problem. W uznaniu zasług szefowie stacji postanowili podarować jej drugi program na antenie. Dom mediowy Pan Media Western wyliczył, że restauratorka jest "najbardziej dochodową celebrytką w polskiej telewizji".
W ciągu ostatnich 12 miesięcy, wpływy z reklam wyświetlanych w przerwach Kuchennych rewolucji wyniosły 131 milionów złotych. Każdy odcinek przerywany jest kilkoma blokami reklamowymi. W ciągu roku przy Kuchennych rewolucjach wyświetlono ponad 5,8 tysiąca spotów.
Po części wynika to z dość dużej liczby wyemitowanych bloków i spotów reklamowych. Przy "Kuchennych rewolucjach" pokazano ponad 5,8 tys. reklam. Ponadto zarówno premierowe, jak i powtórkowe odcinki pokazywane są w prime timie - mówi Michał Bakalarczyk w rozmowie z Gazetą Wyborczą. "Kuchenne rewolucje" są w pierwszej szóstce pod względem najwyższej średniej oglądalności spotu reklamowego i najwyższego średniego kosztu spotu.
Show Gessler nie spotkały się z równie dobrym przyjęciem kolegów z branży: