Martyna Wojciechowska została twarzą firmy Soraya. Będzie reklamować serię kosmetyków z zawartością naturalnych ekstraktów roślin z całego świata. Jak informuje Fakt, za firmowanie swoją twarzą serii Świat Natury Wojciechowska wynegocjowała aż pół miliona złotych. Oczywiście nadal daleko jej do kolegi ze stacji, aktualnie bezrobotnego, który dogadał się z bankiem PKO BP na ponad 3 miliony złotych, ale to i tak wydaje się "przyzwoitą" stawką.
Wygląda ma to, że magazyn Forbes nie docenił Martyny. Niedawno w jego rankingu najcenniejszych twarzy reklamy zaliczyła bolesny spadek z miejsca 15 na 68. Specjaliści od reklamy wycenili jej stawkę na 351 tysięcy złotych. Okazało się jednak, że potrafi wytargować znacznie więcej. Inna sprawa, że podróżniczka potrafiła zachęcić producenta Świata Natury.
Jestem osobą, która żyje zdecydowanie bliżej natury niż większość, ponieważ sporo czasu spędzam na jej łonie - wyznała w jednym z udzielonych wywiadów.
Dobrze, że nie wspomniała już o odpadających kawałkach skóry. Dla firmy kosmetycznej mogłoby to być trochę zniechęcające.