Kilkanaście lat temu Agnieszka Chylińska nie przypominała gospodyni domowej. Po urodzeniu pierwszego dziecka zmieniła jednak priorytety, a kolejna dwójka dzieci umocniła ją w tym wyborze. Obecnie chętnie podkreśla, że rodzina jest dla niej znacznie ważniejsza niż kariera. Aktualny wizerunek byłej buntowniczki postanowiła wykorzystać firma ubezpieczeniowa Aviva. Od wczoraj Chylińską można oglądać w spocie reklamującym ubezpieczenia dla rodziny. Przedstawia się tam jako piosenkarka, ale przede wszystkim matka, która gotuje, sprząta i wychowuje dzieci.
Jak informuje Fakt, za użyczenie swojej twarzy reklamie, Chylińska zażądała aż 700 tysięcy złotych. Aviva się zgodziła. Nic dziwnego, że gwiazda tak zachwala jej usługi.
Agnieszka Chylińska jest bardzo cenioną artystką - mówi w rozmowie z tabloidem przedstawiciel firmy. W dodatku wcześniej nie brała udziału w tego typu kampaniach. Dlatego kwota jest tak wysoka."
Reżyserem filmiku reklamowego jest... reżyser Wojny polsko - ruskiej, Xavery Żuławski.