Operator Stadionu Narodowego ogłosił właśnie, że po długiej analizie złożonych propozycji obiekt najprawdopodobniej w końcu zyska sponsora tytularnego. Oznacza to, że stadion najprawdopodobniej zmieni nazwę. Jednym z najpoważniejszych kandydatów do nabycia praw jest... sieć sklepów Biedronka.
Znalezienie sponsora dla Stadionu Narodowego to ekonomiczna konieczność. Wybudowany w trakcie Euro 2012 obiekt sportowy, który miał zarabiać na swoje utrzymanie, przyniósł w zeszłym roku 21 milionów strat. Jak na razie spośród wszystkich wybudowanych przed mistrzostwami stadionów jedynie obiekt w Gdańsku zyskał sponsora. Po wykupieniu praw do sponsora tytularnego za 35 milionów złotych Polska Grupa Energetyczna zmieniła nazwę stadionu na PGE Arena Gdańsk.
Chcielibyście, żeby Stadion Narodowy nazywał się "Biedronka Arena"? Brakuje mu w zasadzie tylko czarnych kropek...
Więcej na: www.pudelekX.pl