W niedzielę zakończyła się trzecia edycja polskiego X Factora. Na razie program ma poważne problemy z wypromowaniem gwiazd estrady. Największy sukces wydaje się osiągać Ewelina Lisowska ze swoimi piosenkami dla nastolatków. Wygląda na to, że widzowie oczekują jednak czegoś innego.
Niekwestionowanym liderem oglądalności wiosennych talent show był program Must Be The Music. Tylko muzyka, który gromadził co tydzień średnio 3,25 miliona widzów. Jak donoszą Wirtualne Media, oglądalność X Factora jest znacznie niższa.
Trzecią edycję programu śledziło średnio 2,97 miliona widzów. Wynik ten jest tym bardziej bolesny, bo program oglądało 80 tysięcy widzów mniej niż drugą edycję. Warto też przypomnieć, że pierwszą edycję oglądało 4,5 miliona Polaków. Przez ostatnie 3 miesiące program zrobił dla stacji 62 miliony złotych. TVN nie podjął jeszcze decyzji o powstaniu kolejnej edycji.