Emisja trzeciej edycji Top model. Zostań modelką stała pod dużym znakiem zapytania. Kryzys na rynku reklamy sprawił, że z wyłożenia pieniędzy na produkcję wycofał się główny sponsor. Kręcenie kolejnych odcinków zatrzymano jeszcze na etapie castingów i wznowiono dopiero po pół roku.
W środę zwyciężczynią trzeciej edycji została Zuza Kołodziejczyk. Szefostwo stacji nie ma się jednak z czego cieszyć, bo wyniki trzeciej serii nie były najlepsze.
Jak donoszą Wirtualne Media, trzecią edycję Top model oglądało średnio 2,2 miliona widzów. To najgorszy wynik do tej pory. Pierwszą edycję śledziło ponad 2,5 miliona Polaków, a drugą – 2,7 miliona.
Spadły także wpływy z reklam emitowanych w przerwach programu. Z 36 milionów do 27,7 milionów złotych.
Myślicie, że Katarzyna Gwizdała przyciągnie więcej widzów? Zobacz: Rozz wygryzła Krupę? POPROWADZI "TOP MODEL"?!