Mimo że wizerunek Magdy Gessler bardzo ostatnio ucierpiał, restauratorce wciąż udaje się utrzymywać na antenie. Mimo że nawet dyrektor TVN, Edward Miszczak, zaczyna podobno tracić do niej cierpliwość, znalazł miejsce dla jej dwóch programów w jesiennej ramówce stacji. Zobacz: Szef TVN do Gessler: "LUDZIE CIĘ NIENAWIDZĄ!"
Wiosną zeszłego roku Gessler pojawiła się w reklamie środka na trawienie. Kilka miesięcy później w spotach telewizyjnych zachęcała do kupna wersji produktu na wzdęcia. Na tym jednak nie koniec. Firma postanowiła zaprosić ją do współpracy jeszcze raz. Gessler poczuła się więc o wiele pewniejsza w negocjacjach swojej gaży. Na starcie zażądała... pół miliona złotych za jedną kampanię. Firma podobno się zgodziła.
Nie możemy się już doczekać efektów.
Przy okazji, przypomnijmy: