Natalia Lesz od lat stara się na różne sposoby zaistnieć w polskim show biznesie. Ponieważ nie musi martwić się o pieniądze, ma czas i środki na to, żeby realizować kolejne pomysły. Niestety, efekty nie zawsze są dobre. Rok remu w klipie do piosenki Beat of My Heart wystąpiła ucharakteryzowana na zmarłą tragicznie Amy Winehouse. Została za to ostro skrytykowana przez jej fanów.
Tym razem córka milionera postanowiła wcielić się w rolę młodej kobiety, "sponsorowanej" przez starszego mężczyznę w zamian za usługi seksualne.
Klip nakręciłam w Los Angeles - chwali się w rozmowie z Faktem. Teledysk pokazuje sytuację młodej dziewczyny uwikłanej w nieczystą relację z dużo starszym, wpływowym mężczyzną. W ten sposób chcę zabrać głos w sprawie problemu, który jest wszechobecny w świecie show biznesu i nie tylko.
Wprawdzie Natalia nigdy nie musiała martwić się o pracę i pieniądze, jednak najwyraźniej uważa, że potrafi wczuć się w sytuację osoby, gotowej na wszystko, by poprawić swój status.
Przypomnijmy, jak wypadła w roli Amy:
