W 2006 roku Katarzyna Skrzynecka postanowiła skorzystać ze zdobytej dzięki Tańcu z gwiazdami popularności i poszukać firmy, do której reklamy by pasowała. Padło na markę Profi produkującą pasztety i zupy w paczkach. Kasia w spocie telewizyjnym wystąpiła z Robertem Rowińskim, gwiazdorem programu. Pojawiła się też na słynnych billboardach.
Informacja o tym, co reklamuje Skrzynecka rozniosła się bardzo szybko, a celebrytka została przez Was pieszczotliwie nazwana "królową pasztetów". Dzisiaj, 7 lat po emisji kampanii, broni swojej decyzji.
Musimy jakoś na swoje życie zarabiać. Absolutnie nie żałuję udziału w tej reklamie, wystąpiłabym jeszcze raz. Ja mam do tego ogromny dystans - zapewniała w Dzień Dobry TVN. To nie jest marka produkująca pasztet, wszyscy odwiecznie już od iluś lat mówią: "Skrzynecka pasztet pasztet". Paszteciki z indyka to jest jedna z bocznych gałęzi, które produkuje ta marka. To była przede wszystkim żywność i bardzo dietetyczne potrawy z indyka rekomendowane dla dzieci.
Czy rzeczywiście? Przypomnijmy spot telewizyjny i billboardy :)