Ewa Chodakowska do tej pory znana była ze swoich internetowych i telewizyjnych treningów. Od niedawna jednak więcej uwagi skupia jej walka z "hejterami" (a tak naprawdę: fanami) w sieci. Celebrytka jest bardzo przeczulona na swoim punkcie i reaguje agresywnie nawet na najmniejszą krytykę. Przypomnijmy:
Trenerka twierdzi oczywiście, że nie można jej niczego zarzucić. Atakuje tabloidy w… tabloidzie:
Na szczęście tabloidy nie są opiniotwórczym źródłem dla ludzi myślących - mówi na łamach Party. Ja po prostu robię swoje i zanim media mnie wypatrzyły, zajmowałam się dokładnie tym samym.
Zachwycona ze współpracy z Chodakowską jest firma Adidas, która zatrudniła ją do promowania antyperspirantów. Ewa chętnie także eksponuje logo marki na swoich strojach.
Nasza współpraca pozytywnie wpływa na wizerunek firmy i sprzedaż produktów – zachwala ją rzecznik prasowy. Jesteśmy przekonani, że Ewa świetnie pasuje do marki.
Nawet po publicznym poniżeniu fanki, która nie chciała wysyłać na nią SMS-ów?
Zobacz też: Zarobiła już PÓŁ MILIONA!