Ten rok nie był zbyt udany dla Tomasza Lisa. Show telewizyjnego celebryty nie przyciągało juź tak licznej widowni, jak jeszcze w 2012. Program Tomasz Lis na żywo oglądało średnio 2,02 miliona osób. To znaczy, że Lis stracił aż 560 tysięcy widzów.
Z badań przeprowadzonych przez Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnych Mediów wynika, że największą widownię miało wydanie show z 4 lutego, które przed telewizorami zebrało 2,89 milionów osób. W tym odcinku gośćmi Lisa byli Anna Grodzka, Karolina Korwin-Piotrowska, prof. Ireneusz Krzemiński i posłowie PO Joanna Kluzik-Rostkowska oraz John Godson.
Drugim z kolei najchętniej oglądanym odcinkiem Tomasz Lis na żywo był ten, w którym wystąpił opowiadający o swojej nadwadze Olaf Lubaszenko.
Dobrą wiadomością dla Lisa jest z kolei to, że TVP nie ukaże go za kryptoreklamę napoju Powerade i luksusowej warszawskiej siłowni. Gwiazdy TVP biorące udział w normalnych reklamach muszą zniknąć z anteny. Okazuje się jednak, że reklama wprowadzająca odbiorców w błąd nikomu nie przeszkadza. Przynajmniej nie kiedy uprawia ją Tomasz Lis.
Warto pamiętać, że każda marka lub firma, o której wspomni publicznie, mogła mu za to zapłacić.