Firmy kosmetyczne i modowe mają w zwyczaju reklamowanie swoich produktów z pomocą kobiet znacznie młodszych niż klientki, o które walczą. Oczywiście na potęgę retuszują również zdjęcia, co daje często groteskowy lub przerażający efekt. Nicole Kidman w nowej kampanii Jimmy'ego Choo jest w zasadzie w ogóle do siebie niepodobna...
Teraz gromy posypały się na firmę L'Oreal, która do swoich reklam zatrudniła Diane Keaton. Aktorka, która kilka dni temu skończyła 68 lat, nie należała do tej pory do gwiazd, które miały problem z pogodzeniem się ze swoim wiekiem. Niestety, graficy zmienili ją nie do poznania.
Kontrowersji sprawie dodaje fakt, że kampania z jej udziałem powstała w ubiegłym roku, a dopiero teraz, po występie Keaton na gali wręczenia Złotych Globów zauważono rażące niepodobieństwo do kobiety, którą widać na plakatach. Przecież nie mogła się aż tak zmienić przez rok.