W sieci furorę robi obecnie mem stylizowany na ostatnie billboardy reklamowe sieci Play, w których wystąpiła już większość polskich gwiazd i celebrytów. Widnieje na nim Putin zachwalający nową formułę "negocjowania bez granic". Firma nie jest zadowolona, że grafika zdobyła taką popularność.
Rzecznik prasowy Play, Marcin Gruszka, nazywa mem "ultra słabym" i ma nadzieję, że szybko zostanie zapomniany.
Mem jest ultra słaby, ponieważ dotyczy bardzo ważnych kwestii, z których powagi chyba nie do końca zdaje sobie spora część likeującyh i shareujących tę grafikę - napisał na swoim blogu. To, że Photoshop potrafi zrobić krzywdę ,przekonałem się osobiście chociażby kiedy stworzono fake mojej korespondencji w sprawie klienta Virgin. Tym razem sprawa jest dużo bardziej poważna, bo dotyczy życia i wolności tysięcy ludzi. I mam nadzieję, że sytuacja na Ukrainie nie będzie przez Was postrzegana jak śmieszny facebookowy mem.
_
_