Dominika Kulczyk postanowiła zdobyć popularność nie tylko jako córka miliardera i była żona "księcia", ale i osoba zaangażowana w działalność dobroczynną. Pomógł jej w tym ulubiony kanał gwiazd - TVN. W wiosennej ramówce zadebiutował jej program Efekt domina. Przy okazji córka najbogatszego Polaka trafiła na kilka okładek magazynów.
Okazuje się jednak, że mało kto chce oglądać poczynania miliarderki zbawiającej świat. Po emisji czterech odcinków wiadomo już, że show to kompletna klapa. Śledzi go średnio 830 tysięcy widzów, co na polskie warunki jest wynikiem dramatycznym.
W swoim czasie antenowym Kulczyk przegrywa z wszystkimi stacjami, łącznie z powtórkami Czterech pancernych i psa.
Przypomnijmy, że to nie jedyny jej problem: Kulczyk NIE CHCE FACETA Z POLSKI! "Boi się, że pokocha tylko jej pieniądze"