Decyzja o zaangażowaniu najmniej zdolnej uczestniczki Tańca z gwiazdami i narzeczonego Małgorzaty Rozenek do reklamy piwa Warka została poprzedzona badaniami marketingowymi. Grupa docelowa piwa Warka uznała najwyraźniej tę dwójkę za symbole seksu polskiego show biznesu. Producentowi napoju, Grupie Żywiec, nie pozostało więc nic innego jak zastosować się do oczekiwań odbiorców.
Jak informują Fakt i Wirtualne Media, wszystko jest już dogadane. Grupa Żywiec wyda na nich łącznie 800 tysięcy złotych. 300 tysięcy dostanie Majdan, a Natalia - aż pół miliona. Radka uznano najwyraźniej za gwiazdę z niższej półki.
Spoty reklamowe, zaplanowane przez agencję Just, przewidują gorące sceny z udziałem tej dwójki, bo, jak wynikło z badań, respondenci chcą ich zobaczyć razem w łóżku.
To pierwsza kampania reklamowa Warki, w której wystąpią celebryci.
Dla Radka nie jest to pierwszy kontakt z Warką. Były piłkarz pełnił rolę jurora w sponsorowanym przez browar programie Polsatu Ekipa na swoim, w którym stawką było pozwolenie na prowadzenie przez 5 lat w pełni wyposażonej piwiarni.
Czy wspólna kampania wzbudzi zazdrość perfekcyjnej pani domu? - zastanawia się dzisiejszy Fakt. I zachęca: Natalia jest w typie Radzia. Seksowne ciało o kuszących kształtach, piękna twarz i miłe usposobienie. Nie raz już Majdan tracił głowę dla takich kobiet.
Na zachętę przypomnimy Radkowi jeszcze tyłek Siwiec. Pokazała go w poprzedniej reklamie: