Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Przejdź na

Witkowski atakuje blogerki! "TRZEBA BYĆ ZE WSI, żeby się butami chwalić!"

701
Podziel się:

"Czy ja, stara ciota, muszę Was uczyć, jak być damą? Na waszym miejscu czasem bym jednak odżałował i za coś zapłacił."

Witkowski atakuje blogerki! "TRZEBA BYĆ ZE WSI, żeby się butami chwalić!"

Jessica Mercedes kilka dni temu postanowiła pochwalić się swoją kolekcją butów. Spora część tego, co stoi w jej szafie to oczywiście prezenty od marek zdesperowanych na darmową promocję w sieci. Maffashion najwyraźniej pozazdrościła jej rozgłosu, bo szybko wrzuciła do sieci zdjęcie swojej kolekcji. Co najśmieszniejsze, kilka par poprzestawiała, by wydawało się, że ma więcej butów niż w rzeczywistości.

Zachowanie blogerek rozsierdziło ich starszego kolegę. Michał Witkowski, lansujący się jako Miss Gizzi, atakuje je za chwalenie się swoim "dobytkiem".

Ani w życiu ani w blogowaniu nie chodzi o to, żeby mieć dużo par butów! Każdy dziś ma setki butów i co z tego? Czy Wy nie rozumiecie, że im bardziej chwalicie się, jakie to macie zajebiste życie i dużo butów, tym bardziej ludzie Was nienawidzą? Trzeba być ze wsi, żeby tym się chwalić! – pisze na swoim blogu. Drogie dziewczyny, czy ja, stara ciota, muszę Was uczyć, jak być damą? Bierzcie przykład z królowej angielskiej, która od pięćdziesięciu lat ma tę samą parę butów i JEST DAMĄ. Dziewczęta!

Witkowski twierdzi także, że w świecie mody chodzi o jakość ubrań i stylizacji, a nie ich ilość. W świecie przecen i tanich sklepów każdy może sobie pozwolić na nieco większą garderobę.

Żyjemy w epoce nadmiaru, TKMaxxów i przecen i każdy może sobie codziennie kupować trepów ile wlezie. Pójdźcie do Galerii Handlowych w sobotę. Myślałem, że w świecie mody nie o ilość chodzi. Poza wszystkim - chwalicie się, że macie wszystko za darmo. Ale kiedy na Was patrzę, wydaje mi się, że jednak ja na Waszym miejscu czasem bym jednak odżałował i za coś zapłacił.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(701)
WYRÓŻNIONE
gość
11 lat temu
Ten dziwny kosmita ma rację!
gość
11 lat temu
dobrze mowi akurat
Gość
11 lat temu
Co racja to racja...
gość
11 lat temu
Dobrze gada. Żenada żeby szczytem marzeń była torebka konkretnej firmy i zbierała na nia niedojadając. Nie mam ? Nie kupuję. A wyglądac dobrze można.
gość
11 lat temu
od dziwaków i dzieci prawdy się dowiesz, pomimo dziwnej aparycji ma trzezwy poglad na swiat
NAJNOWSZE KOMENTARZE (701)
fitflop sale ...
8 lat temu
Witkowski atakuje blogerki! "TRZEBA BYĆ ZE WSI, żeby się butami chwalić!" - PUDELEK [url= sale USA[/url]
birkenstock b...
9 lat temu
birkenstock sandals online birkenstock buy online
fitflop singa...
10 lat temu
fitflop fitflop singapore
http://fitflo...
10 lat temu
fitflop clearance
眼鏡.メガネ対応ゴーグル
10 lat temu
Discover who's chatting about bag and also reason why you ought to feel concerned. 眼鏡.メガネ対応ゴーグル
gość
10 lat temu
U mnie na wsi ne ma na szczęście takich ludzi jak on!!!
lot
10 lat temu
jak wiekszosc ,w dooopie mam te szafiarki ... w ogole nie sa dla mnie wyznacznikiem trendu i (niby ) mody ...newsy o nich ; wchodze tu tylko dla " zwaly" , smiesza mnie ludzie z tel przylepionym do reki , dla ktorych wyznacznikiem WAZNOSCI , jest JAKAS TAM TOREBKA CZY BUTY... no i nie zazdroszcze , bo wg mojej subiektywnej opinii , to tepe baby ... totalna pustynia intelektualna :P pozdro dla pudelkowiczow :)
グローリーステップ
10 lat temu
Collection of helpful practices to discover more about watch before you're left out. グローリーステップ
gość
10 lat temu
Witkowski pajacuje, ale nikt nie może mu odmówić inteligencji, błyskotliwości i talentu literackiego. Dżesika i ta druga małpka powinny wrócić do szkoły i jeszcze dłuuuugo się uczyć....
Gość
10 lat temu
Dobrze napisał :) ma rację:)
gość
10 lat temu
ladnym we wszystkim ladnie
?
10 lat temu
Widzę, że niektóre mają po jednym bucie...kopciuszki...?!
MY DEAR フォトフレ...
10 lat temu
bag At some point got You Down? We Already Have What You Need MY DEAR フォトフレーム 写真立て
MARY JANE PAS...
10 lat temu
Some Ugly Unavoidable truth Regarding Your Beautiful japan Goals MARY JANE PASTEL ベビーソックス
...
Następna strona