Szumnie promowane od kilku lat w TVN-ie Kuchenne Rewolucje z Magdą Gessler często pozostawiały właścicieli "ratowanych" restauracji w co najmniej kłopotliwej sytuacji. Gwiazda stacji wydaje coraz to nowe książki i promuje się jako restauratorka, z wielu doniesień wynika jednak, że ani ona sama, ani jej rewolucje nie są tak idealne, jak pokazuje to telewizja. Niestety, wiele z nich kończy się w sądzie. Przypomnijmy: "Gessler kazała mi WPIE*DALAĆ ZGNIŁE OGÓRKI!"
To jednak nie koniec problemów celebrytki. Wciąż ciągnie się za nią sprawa niezapłaconego rachunku w Dolinie Charlotty pod Słupskiem w maju ubiegłego roku. Gessler odmówiła zapłacenia 4,5 tysiąca złotych za kilka nocy spędzonych w tamtejszym hotelu twierdząc, że była niezadowolona z obsługi. Kilkukrotnie zmieniała pokoje, następnie zażądała obniżenia rachunku, a rabat wysokości tysiąca złotych był dla niej zbyt mały. Chciała odejść bez płacenia, obsługa musiała zatrzymać jej bagaże. Później obrażała pracowników hotelu w mediach. Zobacz: Gessler o hotelarzu: "Cwaniak! PROWINCJONALNY SNOB! FUNDUJĘ MU REKLAMĘ!"
Właściciel Doliny Charlotty, Mirosław Wawrowski, postanowił pozwać Gessler o zniesławienie. Domaga się 10 tysięcy złotych zadośćuczynienia oraz zamieszczenia w prasie, telewizji i portalach internetowych sprostowania, w którym przyzna, że mówiła nieprawdę na temat jego oraz prowadzonego przez niego hotelu. Gwiazda TVN nie stawiła się na pierwszej rozprawie, pojawiła się jednak na wczorajszej, podczas której odbyło się jej przesłuchanie. Dziennikarze, na wniosek pełnomocnika celebrytki, nie zostali wpuszczeni na salę, jak jednak twierdzi Gazeta Wyborcza, w swoich zeznaniach nie przyznała się do winy i nie ma sobie nic do zarzucenia. Przesłuchanie trwało 10 minut.
Ponieważ sprawa jest niejawna, mogę powiedzieć jedynie, że podtrzymałem wszystko, co zostało zawarte w prywatnym akcie oskarżenia - mówił po wyjściu z sali rozpraw Wawrowski, którego przesłuchiwano ponad godzinę.
Kolejną rozprawę zaplanowano na wrzesień. Wtedy zeznawać będą pierwsi świadkowie, m.in. pracownicy hotelu.