Paris Hilton lubi oglądać swoje nazwisko. Nie tylko w plotkarskiej prasie, ale także na przedmiotach codziennego użytku. Dziedziczka chętnie sygnuje rozmaite produkty. Ma własne linie odzieży, perfum, kosmetyków i promuje mnóstwo innych towarów. Teraz Paris ma własną markę szampana.
Hiltonówna weźmie udział w kampanii reklamowej Rich Prosecco - luksusowego wina musującego. Przygotowania do międzynarodowej akcji promocyjnej już trwają. Na razie dziedziczka pozowała do artystycznych fotografii, które wzbogacą reklamy.
Zdjęcia przeniknęły do prasy. Twórcy postawili na złotą kolorystykę i na tym ich pomysły się skończyły. Mając do dyspozycji ciało Paris postanowili je eksponować. Na zdjęciach Hiltonówna prowokacyjnie wije się przed obiektywem. Na niektórych z nich ma na sobie tylko warstewkę złotej farby.
Dziedziczka stawia na sprawdzone sposoby, aby przyciągnąć klientów. Jeśli jej nazwisko i rozebrane fotografie nie wystarczą, być może nabywców zachęci dobroczynny cel. Dziedziczka ogłosiła, że część zysków ze sprzedaży wina przeznaczy na cele charytatywne. Odda je organizacji, która zaopatruje potrzebujących w pitną wodę.
Paris chce napoić świat. Bogaczy szampanem, biednych mineralną...