Starania Natalii Siwiec o to, by zostać "celebrytką z klasą" zaczęły przynosić pewne efekty. Niestety, początki nie należały do udanych: Natalia wciąż bardziej niż z profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi kojarzyła się z pozowaniem nago i reality show, w którym pokazywała wibratory w szufladach. Szansa pojawiła się, gdy jedna z marek modowych zaproponowała jej udział w jesiennej kampanii. Przypomnijmy: Siwiec wygryzła Sochę z reklamy!
Siwiec zarobiła na reklamie podobno aż 200 tysięcy złotych (!), a efekty tej owocnej współpracy ujrzały właśnie światło dzienne. Celebrytka prezentuje najnowszą kolekcję marki Tiffi na sezon jesień-zima 2014/2015.
Wygląda lepiej niż Socha? Porównajcie:

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.