Kiedy wiosną tego roku Polsat przejął licencję na nieco osierocony przez TVN Taniec z gwiazdami, z pewnością spodziewano się, że wysłużony format wciąż może być kurą znoszącą złote jaja. Z pewnym wysiłkiem udało się skompletować obsady dwóch edycji, z których ta jesienna okazała się chyba być bardziej atrakcyjna. Przynajmniej dla reklamodawców.
Jak bowiem donoszą Wirtualne Media, druga polsatowska edycja _**Tańca z gwiazdami**_ (czyli 15 w ogóle...) zarobiła 37 milionów złotych z reklam emitowanych w przerwach. Czyni to show absolutnym hitem ramówki, szczególnie, że idzie za tym również świetna oglądalność, utrzymująca się na średnim poziomie 3,66 miliona widzów. Największą widownię zgromadził finałowy pojedynek pomiędzy Agnieszką Sienkiewicz i Anną Wyszkoni - śledziło ją ponad 4,5 miliona Polaków.
Przypomnijmy, że po początkowej przewadze Wyszkoni, program wygrała ostatecznie gwiazda M jak miłość. Zobacz: Sienkiewicz i Wyszkoni walczą o zwycięstwo, celebryci kibicują (ZDJĘCIA)