W wakacje Joanna Jabłczyńska poinformowała czytelników Życia na gorąco, że już niebawem będą ją mogli odwiedzić w jej nowej kancelarii. Ogłosiła, że wyda na ten cel pieniądze zaoszczędzone na grze w serialach. Zobacz: "Otwieram WŁASNĄ KANCELARIĘ!"
Po pół roku możemy zobaczyć efekty. Jabłczyńska wraz z partnerem Piotrem Podgórskim otworzyła kancelarię o nazwie Clever One. Aktorka pochwaliła się stroną swojej firmy na Instagramie, a na Facebooku założyła fanpage.
Niestety, prawnikom nie do końca wolno się w ten sposób reklamować. Według Komisji Etyki Naczelnej Rady Adwokackiej adwokaci mogą informować o swojej działalności wyłącznie na specjalistycznych, branżowych stronach internetowych o tematyce prawniczej. Każdy inny sposób jest niezgodny ze Zbiorem Etyki Adwokackiej i Godności Zawodu. Nie ma tu wyjątków dla aktorów. Adwokaci nie mogą stosować narzędzi, które powodują narzucanie się osobom, które nie wyszukują bezpośrednio ich porad.
Jak widać, młoda celebrytka jest rzeczywiście "clever one" i znalazła sprytny sposób na ominięcie tych utrudnień.
Jak wypadła na zdjęciach?