Joanna Jabłczyńska dopięła swego i kilka tygodni temu razem z Piotrem Podgórskim otworzyła kancelarię prawną Clever One. Najpierw o nowym biznesie opowiedziała w Życiu na Gorąco, potem na Facebooku i Instagramie pokazała sesję zdjęciową, co faktycznie z jej strony było dość "clever", bo prawnikom nie wolno reklamować się w taki sposób. Przypomnijmy: Jabłczyńska otworzyła kancelarię! Reklamuje ją takimi zdjęciami...
Ugrzecznione fotografie Jabłczyńskiej zauważyła także stylistka Dorota Wróblewska, która na swoim Facebooku skomentowała promocyjne wysiłki nowej radcy prawnej. Znana z ciętego języka Wróblewska stwierdziła, że sesja jest zbyt ugrzeczniona a aktorka wygląda jak pensjonarka i z pewnością nie wzbudzi zaufania swoich przyszłych klientów:
Pan prawnik bez skarpetek w luzackim stylu, a pani radca prawny wystylizowana na pensjonarkę. Kampania wygląda na reklamę laptopa lub kawiarni. Może o czymś nie wiem. Na 100% znam się natomiast na zasadach stylu ubioru obowiązującego się w profesjonalnych kancelariach. Odnoszę wrażenie , że pani Jabłczyńska chce przełamać stereotypy, ale zanim to zrobi powinna najpierw udowodnić, że na tym polu jest naprawdę zawodowa - napisała.
Przy okazji Wróblewska pochwaliła ubiór prawnika Piotra Schramma, byłego partnera Edyty Górniak.
Przypomnijcie sobie tę sesję. Jest faktycznie aż tak źle?