Dom mody stworzony przez Domenico Dolce i Stefano Gabbana zaprasza ostatnio do sesji reklamowych dojrzałe modelki, których klasa i doświadczenie są cenione wyżej niż młodość. Ostatnio twarzą kampanii D&G została 44-letnia Claudia Schiffer. Zobacz: 44-letnia Claudia Schiffer twarzą Dolce&Gabbana! (ZDJĘCIA)
Firma pochwaliła się właśnie nową sesją zdjęciową, promującą kolekcję na lato 2015 roku. Tym razem nie ma słynnej modelki, która byłaby gwiazdą serii zdjęć, za to sportretowano... stare kobiety.
Kolekcja inspirowana jest wpływem Hiszpanii na kulturę włoskiej Sycylii. Pojawiają się tancerki flamenco oraz toreadorzy. Sędziwe modelki są matronami ubranymi na czarno, w koronkach, ale z luksusowymi dodatkami w kolorach złota i czerwieni.
Autorzy sesji postanowili na naturalność: u kobiet widać głębokie zmarszczki, siwe odrosty, a nawet braki w uzębieniu. Na oficjalnym koncie D&G zdjęcie trzech staruszek podpisano: