_
_
Miranda Kerr po rozstaniu z Orlando Bloomem skupiła się na karierze i w zeszłym roku została ogłoszona przez magazyn Forbes jedną z "najbardziej zapracowanych modelek w branży". Gwiazda 2015 rok rozpoczęła od podpisania kontraktu z Reebokiem, H&M i marką Swarovski. W styczniu pojawiła się także jej kampania promująca… porcelanę.
Miranda zaprojektowała serie filiżanek dla firmy Royal Albert. Za talerzyk i filiżankę ponoć ozdobione wzorem pomysłu modelki trzeba zapłacić około 100 złotych. Na Twitterze Miranda pochwaliła się kilkoma zdjęciami z kampanii i żartobliwie napisała:
Po raz pierwszy od dawna nie musiałam się rozbierać do sesji.
_
_
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.