Jakiekolwiek powiązania z Kamilem Durczokiem zaczynają być powoli bardzo kłopotliwe. Po tym, jak we wtorek zwolniono go z TVN, ze współpracy z dziennikarzem rezygnuje... Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie. Durczok, obok Piotra Kraśki z Wiadomości i Jarosława Gugały z Wydarzeń, miał być twarzą kampanii społecznej pt. _**Trzy kolory**_, której celem będzie promocja przestrzegania przepisów ruchu drogowego, a zwłaszcza sygnałów na sygnalizatorach świetlnych.
Chociaż akcję planowano już od listopada ubiegłego roku, jej organizatorzy zdecydowali właśnie o nieangażowaniu w nią byłego już szefa Faktów.
Zapewne udział w akcji Kamila Durczoka w obecnej sytuacji zapewniłby dużą nośność naszemu przekazowi, ale spowodowałby też utratę waloru edukacyjnego - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnymi Mediami Adam Sobieraj, rzecznik prasowy ZDM.
Przypomnijmy, że sytuacji w redakcji Faktów przyjrzy się nie tylko oszczędna w słowach i dbająca przede wszystkim o wizerunek stacji komisja TVN, ale i prokuratura. Zobacz: Z OSTATNIEJ CHWILI: Prokuratura wszczyna postępowanie w sprawie molestowania w TVN-ie!