Małgorzata Rozenek, odkąd odmłodziła się o 9 lat i została polską Perfekcyjną Panią Domu, kojarzy się reklamodawcom głównie ze środkami czystości. Celebrytka reklamowała już środki do prania i mycia podłóg. Teraz została... "ambasadorką" papierowych ręczników. Może się to wydawać mało zaszczytnym stanowiskiem, ale kontrakt perfekcyjnej opiewa ponoć na aż pół miliona złotych.
Celebrytka wyjaśniła w jednym z wywiadów, dlaczego to robi:
Dla pieniędzy. Pracuję dużo więcej niż kiedyś. Potrzebuję tej pracy po to, żeby zapłacić za szkołę dzieci albo ich przyjemności. Pracuję po to, by moje dzieci miały dobrze - powiedziała.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.