Małgorzata Kożuchowska, przyjmując rolę Natalii Boskiej w opartym na kanadyjskim formacie serialu Rodzinka.pl nie spodziewała się chyba, że produkcja odniesie taki sukces. Serial miał zakończyć się na 5. sezonie, jednak widzowie byli tak zawiedzeni decyzją TVP, że stacja w ostatniej chwili zmieniła zdanie i postanowiła nakręcić kolejny sezon. Występowanie w Rodzince bardzo się Kożuchowskiej opłaca. Na tyle, że nie myśli o powrocie do teatru. Przypomnijmy: Kożuchowska nie wraca do teatru, bo... nie chce występować w bieliźnie?
Aktorzy grający główne role zarabiają nie tylko na planie, lecz także w reklamach nawiązujących do fabuły serialu. Cała rodzina Boskich bierze udział w kampanii sieci Orange. Sama Małgorzata Kożuchowska, w dużej mierze za sprawą swojego serialowego wizerunku, została twarzą firmy ubezpieczeniowej Aviva. Zastąpiła na tym stanowisku Agnieszkę Chylińską.
Nawiązaliśmy współpracę z Małgorzatą Kożuchowską, ponieważ wartości, które wyznaje i uosabia, są też bliskie naszej marce. Aktorka również otwarcie utożsamia się z wartościami rodzinnymi, słynie z przemyślanych decyzji, konsekwencji, a te cechy są zgodne z wizerunkiem marki - wyjaśnia w Super Expressie Ewa Wojtarowicz, przedstawiciel firmy.
Obecnie magazyn Forbes wycenia wartość reklamową Kożuchowskiej na ponad 300 tys. zł za roczną kampanię. W ten sposób aktorka awansowała na 33. miejsce najcenniejszych polskich gwiazd.