Rodzina Kim Kardashian od lat specjalizuje się w profesjonalnym ściąganiu na siebie uwagi. Ogłoszenie przez Bruce'a Jennera, że planuje zmienić płeć natychmiast zostało zamienione w biznes. Emerytowany olimpijczyk dostał własne reality show. Otrzymuje też publiczne wsparcie ze strony pasierbicy, Kim, która uważa przyszłą macochę za "bohatera rodziny".
Ostatnio Bruce postanowił, że już czas sprzedać historię o przemianie w kobietę w dużym talk show. Udzielił znanej dziennikarce Diane Sawyer wywiadu, który wyemitowała stacja ABC (zobacz: Ojczym Kim Kardashian: "Pod każdym względem JESTEM KOBIETĄ"). Program okazał się wielkim hitem w USA.
Wyznania Bruce'a o tym, że "zawsze miał problem ze swoją tożsamością płciową" i "pod każdym względem jest kobietą" przyciągnęły rekordową liczbę... 16,9 miliona widzów! O wydarzeniu było głośno w całych Stanach.
Co więcej uznaje się, że piątkowy wieczór to jeden z najgorszych czasów na emisję programów ze względu na niską oglądalność - widzowie zazwyczaj odpoczywają i imprezują po całym tygodniu. Jak informuje magazyn Variety wywiad z Brucem miał oglądalność nie notowaną od 15 lat.
Rozmowa z Jennerem była także żywo dyskutowana w mediach społecznościowych. Na jego temat pojawiło się ok. 97 tysięcy wpisów na Twitterze, które przekazało sobie dalej 403 tysiące internautów.
Cała ta sytuacja sprawia, że rodzina Kim Kardashian stała się jedną z najbardziej "wpływowych" w kraju, a medialna transformacja Bruce'a może otworzyć nowy rozdział w historii osób transseksualnych.