Duet Paprocki&Brzozowski w sezonie wiosna/lato 2015 postawił na "SEX" - taką nazwę nosi bowiem nowa kolekcja i kampania promocyjna. SEX zdaniem projektantów to "słowo wytrych, które otwiera wyobraźnię i nie tylko". Zależy nam na tym, aby kobieta czuła się kobietą, aby była sensualna, ale jednocześnie romantyczna - mówi Mariusz Brzozowski.
W najnowszej kolekcji Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski interpretują główny trend sezonu, lata siedemdziesiąte, bardzo kobieco i zmysłowo. Główną rolę grają koronki, falbany, głębokie dekolty, kroje podkreślające talię. Ten katalog uzupełnia asymetria i ostra kolorystyka: czerń, biel, żółcie i ostre limonki.
Kolekcję promuje kontrowersyjna kampania z Maddie Kulicką. Na zdjęciach autorstwa Zuzy Krajewskiej roznegliżowana modelka zmysłowo wygina się na kanapie. Zdjęcia stylizował Michał Kuś.
