Małgorzacie Kożuchowskiej ciąża nie tylko nie przeszkodziła w karierze, ale nawet pomogła. Jak twierdzi firma ubezpieczeniowa Aviva, aktorka stała się bardziej wiarygodna odkąd została mamą. Kożuchowska reklamuje tam pakiety ubezpieczeniowe dla rodzin.
Jej wartość reklamową magazyn Forbes wycenił niedawno na 335 tysięcy złotych za jedną kampanię.
Jak podlicza Super Express, od początku roku aktorka wzięła udział w pięciu.
W ciągu zaledwie kilku miesięcy Kożuchowska zachęcała do odwiedzin centrum handlowego w Krakowie, do ubezpieczania się i do używania kremów przeciwzmarszczkowych - przypomina tabloid. Przedłużyła też kontrakt reklamowy z operatorem telefonii komórkowej i podpisała nowy z producentem odzieży skórzanej. Za same reklamy Kożuchowska zgarnęła blisko 1,7 miliona złotych. Jeśli by doliczyć do tej kwoty wynagrodzenia za seriale, w których gra, na konto Małgosi wpłynęły w tym roku aż 2 miliony złotych. A przecież mamy dopiero połowę roku i aktorka wcale nie zwalnia tempa.
Życzymy przynajmniej ułamka takiego komfortu wszystkim mamom.
Przypomnijmy, że aktorka, pracująca na etacie w Teatrze Narodowym, jest nadal na urlopie macierzyńskim. Zobacz: Kożuchowska nie wraca do teatru, bo... nie chce występować w bieliźnie?