Jednym z najgłośniejszych tematów w sieci jest dziś nowa kampania społeczna Fundacji Mamy i Taty pt. _**Nie odkładaj macierzyństwa na potem**_. W filmiku samotna kobieta przechadza się po wielkim, luksusowym domu i wylicza swoje życiowe osiągnięcia, dochodząc na koniec do wniosku, że przez zrobienie kariery czy podróże nie zdążyła zajść w ciążę. Zobaczcie:
Spot wzbudził ogromne kontrowersje, przede wszystkim ze względu na swój seksistowski wydźwięk - zrzuca odpowiedzialność za posiadanie i wychowanie dzieci jedynie na kobietę, pomija te osoby, które chcą mieć potomstwo, ale nie mogą, chociażby ze względu na niestabilną sytuację zawodową czy mieszkaniową. O sprawach tak oczywistych jak prawo do decydowania o tym, czy chce się mieć dzieci, czy nie, nie wspominając.
Głos w sprawie zabrała Agnieszka Szulim, 37-latka, która nie zdecydowała się zostać mamą. Na swoim profilu na Facebooku wyśmiewa twórców kampanii:
No dobra, przekonali mnie, biegnę się rozmnażać! Co za absurd, fundacja Mamy i Taty ma chyba za dużo kasy - pisze prezenterka. Proponuję oddać na potrzebujące dzieci, a nie wywalać na tak żałosne, oderwane od rzeczywistości kampanie.