Trzy lata temu sieć marketów Lidl podpisała kontrakty z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim. Kucharze reklamowali sklepy w cotygodniowych spotach, w których "walczyli" na przepisy z dostępnychw nich produktów. Początkowo umowa opiewała tylko na rok, jednak przedłużono ją o kolejne dwa. Mogli zarobić na niej nawet po... trzy miliony złotych. Zobacz: Okrasa i Brodnicki zarobili w Lidlu ponad milion!
Jak udało się nam dowiedzieć, kontrakt Okrasy i Pascala nie zostanie przedłużony. Uznano, że znudzili się już widzom, a formuła kampanii się wyczerpała. Wkrótce zostanie zaprezentowana zostanie nowa twarz marki. Agencja, która wyreżyserowała spoty z kucharzami, odmawia komentarza w tej sprawie.
Niestety, nie możemy udzielić takiej informacji - mówi nam pracownica Gpd Agency. Jest to tajmnica handlowa.
Jak myślicie, kto może ich zastąpić? Zmianę twarzy kampanii zaplanowano na grudzień.
