Kendall Jenner to bez wątpienia jedno z najgorętszych nazwisk w świecie mody. Młodsza siostra Kim Kardashian od kilku sezonów pojawia się dosłownie wszędzie. Wzięła już udział w kilkunastu kampaniach reklamowych, chodzi na wybiegach u najlepszych projektantów, uznawana jest również za nową muzę i ulubienicę Karla Lagerfelda. Podczas odbywającego się w zeszłym tygodniu paryskiego tygodnia mody zamknęła pokaz kolekcji projektanta dla Chanel. Zobacz: Siostra Kim całuje się z Lagerfeldem! (ZDJĘCIA)
Nic więc dziwnego, że wielki projektant zaangażował 19-letnią modelkę-celebrytkę do firmowania swojej innej marki - Fendi. Nowa kampania włoskiego domu mody wzbudza jednak wiele kontrowersji. Fendi to marka luksusowa, skierowana do starszych, eleganckich kobiet, specjalizuje się w bardzo drogich futrach, torebkach i butach. Jej twarzami były już między innymi takie ikony mody jak Anja Rubik czy Natasha Poly.
Tymczasem kampania z udziałem Kendall jest mocno krytykowana. Fanom marki nie podobają się zarówno zdjęcia autorstwa Karla Lagerfelda, jak i sama Kendall, która nie jest ani charyzmatyczna, ani wystarczająco "wyrafinowana", aby reklamować Fendi. Czy to rzeczywiście najgorsza kampania włoskiego domu mody?