Jak informowaliśmy na początku lipca jako pierwsi, sieć handlowa Lidl po ponad trzech latach zdecydowała się na zmiany w swojej kampanii reklamowej. Jej twarzami byli do tej pory kucharze Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, którzy co tydzień pojawiali się w spotach sklepu. Zobacz: Lidl ZWOLNI Pascala i Okrasę?
Kilka dni temu w telewizji i na bilbordach zaczęła pojawiać się Dorota Wellman wraz z pytaniem, czy "zostanie szefem kuchni". Prezenterka TVN mówi w spocie, że "czas na szefową kuchni". Nazwa Lidla jeszcze nie pada, wiadomo natomiast, że to właśnie ona zastąpiła Pascala i Okrasę w kampanii sieci. Jak udało się nam dowiedzieć, okresowo wspierać będą ją inni celebryci (m.in. Anna Mucha), którzy pojawiać będą się w gościnnych reklamach. Na grudzień zaplanowano wydanie książki kucharskiej sygnowanej przez Wellman.
Ile na tym zarobi? Na pewno niemało. Brodnicki i Okrasa, za każdy rok, otrzymać mogli nawet po milion złotych na głowę, tj. trzy miliony za całość. Wellman, której wartość reklamową Forbes w 2012 roku oszacował na 366 tysięcy złotych, wystąpiła do tej pory w kilku kampaniach - m.in. jogurtu Activia, z której honorarium (200 tysięcy) przeznaczyła na cele charytatywne. Nawet, jeżeli za stawkę przyjmiemy szacunki Forbesa sprzed trzech lat i pomnożymy przez trzy (takie kontrakty są bowiem podpisywane na dłuższy czas), otrzymamy prawie 1,1 miliona złotych... Wydaje się jednak, że to mocno ostrożne sazacunki, bo Wellman do "tanich" gwiazd nie należy.
Podobają się Wam spoty z jej udziałem? Będzie lepsza, niż Pascal i Okrasa?