Kilka sezonów temu TVN postanowił zainwestować w promocję córki najbogatszego Polaka, Dominiki Kulczyk. Lubiąca rozgłos młoda miliarderka dostała w stacji swój program pt. _**Efekt Domina**_, w którym pokazywano wycieczki dziedziczki do najbiedniejszych afrykańskich krajów. Pomocą zajmowała się założona przez nią Kulczyk Foundation. Format nie wzbudził jednak sympatii widzów i szybko został zdjęty z anteny.
Dominika została jednak na show biznesowych salonach, na których "bywanie" wyraźnie przypadło jej do gustu. Jako że swój status lubi podkreślać bardzo drogimi ubraniami, dzięki niej na stołecznych ściankach padło kilka rekordów wartości luksusowych stylizacji.
Ile więc tak naprawdę wydała Dominika na pomoc biednym, a ile na autopromocję? Kilka dni temu Kulczyk Foundation opublikowało sprawozdanie ze swojej działalności. Wynika z niego, że kapitał założycielski organizacji wyniósł... 60 tysięcy złotych. Na kwotę tę zrzucili się we trójkę Dominika wraz z jeszcze bogatszymi rodzicami. To wystarczyło, żeby móc w TVN głosić "niesienie pomocy wszystkim cierpiącym przedstawicielom świata", jak również wspierać odkrycia medycyny, mające poprawiać życie ludziom na całym świecie.
W 2014 roku Kulczyk Foundation wydała łącznie 840 tysięcy złotych na 27 różnych projektów - takich jak wsparcie budowy centrum wsparcia dla osób, które ucierpiały w wyniku tajfunu na Filipinach, dotacja dla uczniowskiego klubu sportowego Hutnik Dobry Wynik z Krakowa czy doposażenie hospicjum. Produkcja programu promującego dobre serce Dominiki pochłonęła wielokrotnie więcej pieniędzy. Dodajmy, że według danych z 2011 roku Kulczyk Holding dysponował majątkiem wysokości 5 miliardów (!) złotych.
Tymczasem Dominika pokazywała się jako działaczka charytatywna w sukience Valentino za 19,5 tysiąca złotych, żakiecie Balmain za 7 tysięcy, w butach od Tabithy Simmons za 3,5 tysiąca czy z kopertówką Charlotte Olimpia za 4,5 tysiąca. Zobacz: Dominika Kulczyk w stroju za 22 TYSIĄCE ZŁOTYCH! (ZDJĘCIA)
Czy nie taniej byłoby pieniądze przeznaczone na realizację programu telewizyjnego na innym kontynencie po prostu przekazać potrzebującym w Polsce, zamiast promować ambitną celebrytkę-miliarderkę? Miliony wydane na jej promocę w TVN-ie na pewno komuś by się przydały.
Przypomnijmy, że Dominika odziedziczyła właśnie 7,5 miliarda złotych. Można by za to kupić 3 TVN-y. Zobacz: Dominika Kulczyk odziedziczy 7,5 miliarda złotych!
http://www.pudelek.pl/artykul/80104/dominika_kulczyk_w_stroju_za_22_tysiace_zlotych_zdjecia/