Angażowanie coraz młodszych modeli i modelek do reklamowania marek modowych, choć przestało już dziwić, wciąż budzi pewne kontrowersje. Mimo zapowiadanych w branży zmian w tej kwestii, na wybiegach, billboardach i magazynach modowych wciąż możemy zobaczyć dzieci. Warto przypomnieć chociażby Thylane Blondeau czy ostatnie zatrudnienie 14-latki przez Karla Lagerfelda.
Zobacz: Thylane Blondeau: 13-letnia "NOWA KATE MOSS"? (ZDJĘCIA)
14-LATKA podpisała kontrakt z Diorem! Wystąpiła w prześwitującej sukni...
Tym trendem podążyła również szwedzka marka Acne Studios. W najnowszej kampanii wystąpił syn dyrektora kreatywnego Acne, Jonny'ego Johanssona. Najwięcej emocji wzbudził jednak fakt, że 12-letni Frasse reklamuje kolekcję dla kobiet. Na zdjęciach Viviane Sassen chłopiec ma na sobie za duże ubrania i buty na obcasach.
Jonny Johansson znany jest w branży z popierania idei wolności w wyrażaniu swojej płci. Tym razem przesadził? Zobaczcie zdjęcia.