Emisja nowego, ostatniego już sezonu Rodzinki.pl za nami, jednak niektórzy członkowie obsady już zdążyli zarobić po 2 miliony złotych. Głównie na kampaniach reklamowych. Reklamodawcy szczególnie pokochali Małgorzatę Kożuchowską i jej serialowego syna, Macieja Musiała. Kożuchowska już wyprzedziła w rankingu najcenniejszych gwiazd reklamy Małgorzatę Sochę, a Musiał depcze jej po piętach.
Obydwoje, wraz z resztą obsady, występują w kampanii reklamowej sieci Orange. W międzyczasie Kożuchowska została twarzą odzieży skórzanej firmy Ochnik, firmy ubezpieczeniowej i krakowskiego centrum handlowego. Jak wyliczył Super Express, na czterech kampaniach reklamowych, dwóch filmach fabularnych i dwóch sezonach serialu zarobiła od początku roku 2 mln złotych.
Maciej Musiał wystąpił w tym roku w dwóch kampaniach reklamowych, dwóch sezonach Rodzinki.pl i The Voice of Poland. Jak szacuje tabloid, przez pół roku zarobił ponad milion.
Małgorzata Socha znalazła się pomiędzy nimi, z zyskiem 1,5 mln złotych. Na dalszych miejscach rankingu tabloidu znaleźli się muzyk disco polo Zenon Martyniuk, Margaret, Anna Mucha, Joanna Krupa i Dorota Wellman, która jest o tyle nietypową milionerką, że co zarobi to od razu rozdaje.