Snapchat bardzo szybko stał się bardzo popularnym narzędziem, którego szafiarki i blogerki używają do prezentowania swojego pełnego sukcesów życia. Chętnie dzielą się ze swoimi widzami relacjami ze swojej ciężkiej pracy, jaką jest uczęszczanie na sesje i imprezy. Zobacz: Tak wygląda impreza szafiarek na Snapchacie... (FOTO)
Snapchat stał się również atrakcyjnym miejscem dla marek modowych. Kwestią czasu było wykorzystanie popularnej aplikacji w celach reklamowych. Szlaki w branży przetarła marka Burberry, która wyemitowała serię zdjęć i filmików promujących nową kolekcję ekskluzywnego domu mody. W kampanii udział wzięli Hayett Belarbi McCarthy, Misha Hart, Ruth Bell, May Bell, Eliza Fairbanks, Liam Gardner i Louie Johnson, a autorem zdjęć, które dostępne były jedynie przez 24 godziny jest sam Mario Testino.
Widzieliście tę kampanię? To dobry pomysł?