Wasza strona jest świetna, PR w tej cwlhii na tym najwyższym szczeblu-super, infolinia w 90% to kompetentne , życzliwe osoby, natomiast obsługa w zwykłym okienku, w małych miejscowościach- żenada!!! zostawiam na poczcie ok. 1000 zł miesięcznie, studiuje wieczorami Regulamin, żeby przesyłki były oznakowane i spakowane jak trzeba, co za to?Na przykład dzisiaj w okienku uniwersalnym (dzień wcześniej upewniałam się czy mozna tam nadawac zarf3wno listy jak i przesyłki pobraniowe) dziewczyna na widok 2 paczuszek pobraniowych wydała z siebie coś wrodzaju łoo Jezuuu, niech Pani idzie do innego okienka , mf3wie jej, że przeciez mozna nadawać tu także pobrania a ona,że można, ale to jest potem problem, no ala dobra jak pani chce , oczywiście wzięłam przesyłkę , nadałam w inym okienku z napisem uniwersalne a wychodząc przeprosiłam za kłopot mam już dosyć zgłaszania kierownictwu placf3wek tgeo typu akcji, bo to nie ma sensu, poniewaz pf3źniej jestem obsługiwana w sposf3b jeszcze bardziej złośliwy tak więc co mam robić? każde UP ma swoje zasady chybotliwe jak humory urzędniczek a ja juz niżej na nogach nie mogę a przecież: Czasem wystarczy trochę chęci i życzliwości by zmieniać świat na lepszy