Małgorzata Rozenek, jako "twarz ręczników papierowych", wzięła udział w serii filmików, w których objaśnia szerokie zastosowanie tego produktu. Jednym z odkryć Małgorzaty było to, że ręczniki papierowe mogą chronić kanapki przed owadami. Przypomina jednak, że przed zjedzeniem kanapek, trzeba usunąć ręcznik...
Mimo że kampania reklamowa wzbudziła głównie śmiech, Rozenek nie ukrywa zadowolenia. Jak wyznała w programie Kobiecym okiem, chodziło jej tylko o pieniądze.
Ja jestem bardzo zadowolona. Zarobiłam bardzo dobre pieniądze. Studia jednego z moich synów są zapewnione, zaraz zrobię następną, by opłacić studia drugiego syna. Ja po to pracuję, żeby czerpać po prostu korzyści finansowe - zwierzyła się Natalii Hołowni. To nie jest tak, że zrobiłam tę kampanię i wyłączyło mi to kampanię Chanel No. 5. To była okazja, którą mi zaproponowano i z której chętnie skorzystałam. Naprawdę nie widzę w tym nic niestosownego.
_
_