Przez kilka ostatnich lat swojej burzliwej kariery Kim Kardashian zdążyła wyrosnąć na prawdziwego eksperta w promowaniu swojego wizerunku przy użyciu mediów społecznościowych. Najpierw wydała książkę ze zdjęciami swoich selfie, a rok temu, jako pierwsza celebrytka na świecie, wylansowała autorską aplikację na smartfony. Gra Kim Kardashian: Hollywood zarobiła prawie dwa miliony dolarów przez pierwszych pięć dni od premiery.
Podobnej sławy zapragnęły także inne Kardashianki. Khloe, Kendall i Kylie wydały już swoje aplikacje, więc jedyną celebrytką bez tego narzędzia promocji była Kourtney. Właśnie poinformowała na swoim Twitterze, że lada dzień jej aplikacja trafi do sprzedaży.
Myślę, że zostawili najlepsze na koniec... Już niedługo będzie można kupić moją aplikację - pochwaliła się.
Każda z aplikacji pokazuje rózne zainteresowania każdej z sióstr: Kim zajmuje się selfie i makijażem, Khloe fitnessem, Kendall podróżami, Kylie makijażem i psami. Aplikacja Kourt będzie pokazywać kulisy "bycia mamą".
Mamy nadzieję, że skończy trochę lepiej niż pisarka Kim.