Madonna odpiera zarzuty, jakoby była za stara, aby zostać nową twarzą H&M.
Piosenkarka wynegocjowała ostatnio wart wiele milionów funtów kontrakt z tą znaną skandynawską firmą odzieżową. Mimo to informacja o kontrakcie nie wszystkim się podoba. Specjalista od reklamy - Jerry Della Femina powiedział otwarcie, że trudno mu sobie wyobrazić, żeby nastolatki robiące zakupy w H&M mogły odnieść się do wizerunku 47-letniej piosenkarki. Rzeczniczka prasowa Madonny ripostuje:
Niech którakolwiek 18-latka zrobi to, co Madonna robi na scenie.
Madonna będzie kolejną znaną osobą, która użyczy swojej twarzy do promowania ubrań firmy Hennes & Mauritz. Poprzedio w tej roli pojawiły się między innymi: Naomi Campbell, Cindy Crawford i Anna Nicole Smith. Prawdopodobnie Madonna pojawi się w listopadowej kampanii promującą kolekcję stworzoną przez dom mody Viktor&Rolf (w Polsce znany głównie wielbicielom perfum dzięki zapachowi Flowerbomb).