Kamil Pawelski zaistniał w show biznesie dzięki TVN-owi, jako "Ekskluzywny menel" i sam siebie mianował ekspertem w dziedzinie mody męskiej. Celebryta prowadzi bloga, bywa w telewizji śniadaniowej i od czasu do czasu chałturzy w centrach handlowych. Udało mu się też wziąć udział w kampanii zachęcającej do picia wina razem z Agnieszką Szulim. Zobacz:Szulim i Ekskluzywny Menel promują... picie alkoholu (ZDJĘCIA)
Najwięcej rozgłosu przyniósł mu jednak "reportaż", w którym opowiedział o swoich myślach samobójczych i o tym, jak sukces bloga wyciągnął go z dna:
Niedawno Ekskluzywny Menel miał spotkanie z fanami w Trójmieście. Na początku chałtura nie zapowiadała się na wyjątkowo udaną. Nasz informator twierdzi, że na spotkanie z „gwiazdą Internetu” przyszły dwie fanki… potem była to grupka około 15 osób. W trakcie spotkania menel tłumaczył im, jak robić zdjęcia towarom, żeby atrakcyjnie prezentowały się na Instagramie.